Saturday, July 4, 2009

.riki.ke.terengganu.

selama 3 hari 2 malam aku bersama rakan2
berjalan-jalan sambil bekerja.
perjalanan yg ambil masa selama 8 jam
menaiki van STAD.
memang tak selesa.huhu.
sepanjang perjalanan aku menyanyi jer.
bersama-sama ejat and budin. haha.
tu memang tahap dah bosan sgt la tue.
nk tdo pun sekajap2 jer. huhu
aku suke perjalanan ke terengganu.
boleh lihat DISNEYLAND. :)
sangat-sangat cantik!
stay at HOTEL SRI HOOVER.
jgn main2 k! 1st hotel in terengganu.
bayangkan dah brape lama hotel tue. huhu.
nk tdo hotel mahal2 tak der duit. hehehe!
ni 1st time aku jumpe hotel yg ad bathroom
yang bole muat satu single bed. huhu
memang besar! hahaha.
perjalanan aku sangat jauh di terengganu.
1st riki tempat ke KUALA BERANG.
mmg suasana sgt kampung.
then dapat makan DURIAN free.
DURIAN TANPA RACUN n BAJA KIMIA.
segar dari ladang!
best giler! memang sgt sedap!
CIK FADZLI n INA n IJAT makan byk sgt!
huhu. aku mula2 nk 3 ulas jer jd 5 ulas.
then petua selepas makan durian isi air di
kuit durian tue. b4 tu selawat dlu.
mudah2an dapat menyejukkan badan! hehe
them ke TASIK KENYIR.
sangat2 indah! huhu!
selepas tue pulang then ape lagi SHOPPINK la.
dinner di rumah BUDIN.makan nasi minyak!
sepanjang perjalanan aku nk makan nasi dagang!
esoknya dpat jugak makan nasi dagang!
memang layan..pergh!
then g beli keropok lekor!
dan ke BUKIT BESI.
perjalanan yg amat jauh! pergh memang bosan!
selepas ke bukit besi kami pun pulang ke MELAKA!
nk kate g holiday pun tak de gak!
penat yer tuhan saje yg tau. huhu
ape2 pun having so much fun wit:
EN FADZLI,ABG NAJIB,BUDIN,IJAT
ECAH,WANIE N INA.
selepas nie kte ke terengganu naik flight k!
huhu.tak nk lagi naik van! haha!

~daa!

3 comments:

Unknown said...

ahaha..bole nis!
tade hal..pasni aq book air asia

.anias.anias. said...

ok!
ko jgn cakap je budin.

Anonymous said...

wah2 bukan main..
anyway tQ 4 ur thought thru d kepok lekor&kepok keping..

dr istana hinggap:p