Thursday, July 16, 2009

.ice.breaking.09/10.

ice breaking
upg
4.7.2009
sagil,Johor

seramai 80 peserta + 20 lbh faci
menjayakan upg ice breaking
secara jujur dikatakan,
memang agak kelam kabut.
ade sesi pergaduhan n pertengkaran
sebelum berlangsung program
tapi itulah upg! masing2 mempunyai
pandangan dan pendapat masing2.
itulah kerja kn! kalo tak gado tak best!
aku sepatut nya menjadi faci dlm group
disebabkan hanya 8 group shaja
aku hanye menjadi faci di checkpoint
memang bosan k! hahaha
dh la duk sebelah abg tue.. haha
tak de sape pun nk ganti tempat aku.
semua di air tp aku di darat
treasure hunt adalah concept pada kali ni
memang lain dr lain
ice breaking team mmg pening la
tak tdo mlm. sgt bagus!
on event,semua participant nmpk sgt seronok
mereka enjoy abis-abisan
aku gembira bercampur segala-galanya
aku tabik spring pada rezal!
participants sgt2 best!
happening!
easy going!
rockz!
gile-gile!
sporting!
itulah mereka!
terbaik sgt!
mereka yg menyeronokkan lg event tu.
tp ape2 pun.
aku sgt happy dengan semua
yg menjayakan ice breaking pada kali ini.

love u guys a lot!
~daa~

0 comments: