Monday, March 16, 2009

.sempurna.

sempurna.
perkataan yang sungguh indah.
tapi sebagai manusia kita tidak akan sempurna.
begitulah aku, tidak sempurna.
aku bukan manusia yang sempurna.
aku penuh dengan kejahatan.
aku penuh dengan dosa.
tapi kau lelaki.
lelaki yang sempurna bagi aku.
kerana kau aku sempurna.
aku tidak bersedia dengan segala-galanya.
darah muda masih mengalir dalam jiwa aku.
aku ingin mengejar cita-cita aku.
aku belum bersedia dengan tanggungjawab.
aku perempuan yang jahat.
aku tidak mampu melakukan semua itu.
kerana cinta aku yang sungguh dalam
aku lepaskan kau pergi
kerana cinta aku padamu
aku relakan kau pergi
pergi mencari kesempurnaan,
pergi mencari kebahagiaan
kerana aku tidak mampu melakukan semua itu
aku cinta pada kau
maafkan aku sayang
hati aku sangat pedih
hati aku sangat sakit
hati aku menangis
maafkan dengan kepergiaanku
ini adalah kerana aku tidak
sempurna.

0 comments: