Wednesday, March 25, 2009

.sakit.

hari ini aku ke klinik.
selama 4 hari aku kesakitan pada bekas minor operation.
sudah 2 kali aku operation.
1st di breast.
2nd di bahu belah kiri.
ini adalah disebabkn oleh ketumbuhan.
selepas pulang dr Afamosa,
aku mengalami sakit yg agak sakit.
lenguh2 di tangan kiri.
sakit yg amat pada bekas minor operation di bahu kiriku.
aku ingatkn jerawat. then ia makin bengkak.
dengan nasihat ibu dan dia, ak pun ke klinik AMAL.
doktor kate aku punya kelenjar peluh dijangkiti kuman.
if makan ubat pun x baik jugak,doktor soh potong.
"ha!!! tak mau la potong lagi..sakit..tak tahan.."
aku rase ini disebabkan aku berenang di Afamosa,
bekas operation meninggalkn lubang kecil.
then kuman dr air swimming pool tue masuk dr ctu.
erm..nk saman la Afamosa..hahahaha!!!! gtew!!
ape-ape pun aku cuba utk makan ubat...
sedaya-upaya tak nk kene potong...!
sedyh....

~daa~

0 comments: