Tuesday, November 4, 2008

.kerana cintaMU.

V.E Feat. Quadrose

Termenung aku sendiri

Bersama hujan di pagi hari
Jiwa tak tertahan lagi
Tangisanku dalam sepi sepi sepi,pedih
Rintihanku bagai api cinta
Yang malap kerana kata-kata dustamu
Hanya kau satu yang ku cinta
Tapi tergamak kau untuk mengkhianati aku

kuberikan segala
Kemanisan cinta asmara walau hati tersiksa
Pilu…..aku terkeliru
Semua kerana……… cintamu
Keranamu …..

Selama ini ku terleka aku bersalah
Kasihmu bak cahaya
Dan kini aku sedari terlewatkah untuk aku kembali
Janganlah begini
Hatiku kecewa….
Keranamu sayang aku tak terdaya
Menanggung duka namun tak bersalahNamun cinta kita meratap
Sayang lupakanku saja
Biarkan ku teruskan perjalanan hidupku
Hooo…..ku berikan cinta
Tapi mengapa kau hancurkan segala-galanyaHooo…..
ku terhilang arah
Semua kerana woo…cintamu

0 comments: