Tuesday, May 18, 2010

perubahan. :)

salam. sudah lame tangan ni tak merajinkan diri untuk menaip dan meluahkan perasaan di blog ni. tak pasti la ada yang membaca blog ni atau tidak.

hidup tak seindah biasa. begitulah hidup aku. mungkin orang kata aku hanya hipokrit menjadi manusia yang baik. tak salah untuk aku untuk menjadi manusia yang baik. selama setahun menjinak diri dengan kerja-kerja kebajikan timbul rasa untuk berubah. mungkin tidak semua tetapi aku cube untuk berubah. dulu aku berpesta kesana kemari tetapi kini tidak lagi. aku secara jujur rindu untuk berpesta. tetapi aku nekad untuk cuba mengelak untuk berpesta. selagi aku bole mengelak aku cuba mengelak. darah muda masih mengalir untuk aku bersuka ria. mungkin sekarang aku hanya berpesta bersama-sama kawan ke bilik karaoke. :)

selama setahun bekerja dan menyibukkan diri dalam kelab. aku sangat hapie2. aku rela korban masa dan wang untuk menolong orang lain. IKHLAS itu yang selalu aku sematkan dlam jiwa aku. aku sangat gembira dengan pencapaian UPG. love them a lot. :) xoxo.
aku cuba melakukan yang terbaik dengan tanggungjawab yang akan diberikan padaku.
aku percaya pada belajar dari bawah. tiada istilah baru setahun jagung terus berjaya. aku telah lihat dengan mata aku sendiri. orangnya gah. gah dengan kata-kata. tetapi macam tin kosong. aku benci manusia yang begitu.

selama setahun bermacam-macam jenis manusia yang aku jumpe. orang yang mencari cinta. orang yang sedang mencari kerjaya. orang yang dikhianat. orang yang menanti cinta. orang yang bersunggung2. orang yang lupa daratan. orang yang tak kenal erti pengorbanan. macam-mamcam lagi. :)

aku ingin memohon maaf kepada semua. :) yang baik datangnya dari ALLAH dan yang buruk hina itu datang dari diriku sendiri.

anis syazwanis. :)

0 comments: